Välkommen till kärleksbloggen!

Hej alla söta tjejer och killar där ute. 

Här är bloggen som hör till Podcasten Kärlekspodden som kommer att släppas inom kort. Här kan ni i kommentarerna eller direkt till Kärlekspoddens mail skicka in frågor om allt som rör kärlek, självklart anonymt om det önskas, så tas så många frågor som hinns med upp i podden.

Tips på saker som rör kärlek;
Förhållanden, killar, tjejer, singelliv, kompiskärlek, kärlek till sig själv, vi kommer även att ta upp frågor som förväntningar på kroppar, girlpower och självkänsla. 

Alla frågor är välkomna, kärlekspodden & kärleksbloggen finns här för att hjälpa till. Om det är något som inte kommer med i podden så besvaras frågan här på bloggen eller på mail. 

[email protected]

 

Det här ska bli jätteroligt! Välkomna.

 
 



Blogg.se
2014-05-11 @ 09:34:26
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Hanna
2014-05-11 @ 16:54:23

Jag gillar en kille men han verkar mer intresserad av min bästa vän eftersom han hela tiden frågar om henne när han pratar med mig. Ska jag ge upp hoppet om honom?

Kajsa
2014-05-11 @ 16:56:15

Jag blev precis rådumpad av min kille eftersom han inte vill vara i ett förhållande just nu! Jag kan inte sluta gråta för jag älskar ju honom och jag undrar om jag ska försöka vinna tillbaka honom eller hur fan man går vidare annars?

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG
2014-05-11 @ 17:00:43
URL: http://splinky.blogg.se

Nice blogg, hoppas den fortsätter växa :)

Anonym
2014-05-11 @ 17:14:53

Hur gör man när man gillar en kille och han verkar gilla en men man inte vågar ta upp det eller berätta nåt för honom??

Julle
2014-05-11 @ 23:49:15

Jag tkr det är svårt att prata med killar, är 17 (!!!) år och tyxker detta är jobbigt! Kan bero på att jag alltid gått i klasser där vi enbart varit tjejer samt bara har systrar. Har aldrig haft någon killkompis. Jag har träffat många killar ute och är inte oskuld MEN, jag har aldrig haft ett förhållande eller dejtat en kille och det pga att jag blir så otroligt blyg runt killar, jag kan inte vara mig själv och blir väldigt nervös, känns som att de alltid tycker jag är lite små tråkig o vuxen för kan inte direkt slappna av utan kan nog uppfattas som ganska "törr"! Vilket jag inte är , är väldigt pratglad osv. Åh töntig fråga men alltså detta grämer mig verkligen.. What to do?! Haha puss

Anonym
2014-05-12 @ 20:29:45

Hej!
Jag har träffat en kille några gånger nu och gillar honom verkligen! Problemet nu är bara hur jag ska berätta för min familj och presentera honom och ta med honom hem. Skulle gärna vilja ha tips, hur ska jag göra det på bästa sätt? (Första killen det börjar bli seriöst med) flummig fråga men hoppas ni kan svara på den iaf!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

karlekspodden.blogg.se

Kärlekspodden. Välkomna att ställa alla möjliga frågor om kärlek så besvaras de i nästa avsnitt.

RSS 2.0